środa, 1 czerwca 2011

Sałatka owocowa

Na letnie upały polecam lekką i orzeźwiającą sałatkę owocową. Podana w miseczkach z melona sprawi, iż nasz zwykły posiłek stanie się wyjątkowy.



Sałatka owocowa w miseczkach z melona

Składniki na 2 porcje:

melon (okrągły)
dowolne owoce wg upodobań, u mnie:
banan
pomarańcza
kiwi
truskawki
maliny
sok z cytryny

Wykonanie:
Melona przecinamy na pół. Można wyciąć ozdobny wzorek. Ja całego melona obrysowałam dookoła długopisem i trzymając się linii nacinałam ząbki wąskim, długim nożem wbijając go do połowy melona.


Oddzielamy od siebie połówki.


Wydrążamy pestki, a z miąższu wycinamy kosteczki. Pozostaną Nam puste połówki melona.


Owoce dzielimy na plasterki lub kroimy w kostkę. Banany skrapiamy sokiem z cytryny. Wszytko mieszamy w większej misce, a następnie przekładamy do przygotowanych miseczek.


1 komentarz:

  1. Polecam moją sałatkę owocową: puszka ananasa, puszka brzoskwiń, banany, kiwi, winogrona (najlepiej bezpestkowe) i ewentualnie inne ulubione owoce. Co najważniejsze... do wszystkiego trzeba dodać łyżkę majonezu i wymieszać. Banany nie ściemnieją, wytworzy się świetny sosik, a majonez nie będzie wcale wyczuwalny :) Pyyycha!

    OdpowiedzUsuń

Aby dodać komentarz nie trzeba posiadać żadnego konta, najprościej wybrać opcję Anonimowy i podpisać się pod komentarzem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...