wtorek, 15 listopada 2011

Ciasteczka owsiane

Pyszne, aromatyczne, zdrowe i sycące ciasteczka owsiane z rodzynkami i orzechami.



Ciasteczka owsiane

Składniki na około 20 dużych ciastek:

szklanka płatków owsianych
szklanka otrębów (pszennych lub owsianych)
10 dkg rodzynek lub suszonej żurawiny (u mnie lekko posiekane nożem)
10 dkg orzechów grubo posiekanych (włoskich lub laskowych)
szklanka mąki
szklanka soku jabłkowego
1/4 szklanki oleju
1 łyżeczka proszku do pieczenia
1 jajko
3 łyżeczki cynamonu
1-2 łyżki miodu (można pominąć miód, ciasteczka i tak będą słodkie w smaku dzięki rodzynkom)

Wykonanie:
Wszystkie składniki łączymy w misce. Blaszkę wykładamy natłuszczonym pergaminem, łyżką wykładamy masę i formujemy płaskie, okrągłe ciasteczka (ja pomagałam sobie mocząc łyżkę we wrzątku - masa nie kleiła się). Pieczemy około 20 minut w 200 stopniach. Smacznego!


7 komentarzy:

  1. Też robiłam ostatnio ciasteczka z płatkami owsianymi i to jest to!:) Pyszności:)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam je:-)))polecam swoim wszystkim klientkom fitnessu...super FIT Ciasteczka:-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. właśnie zajadamy z córcią, jeszcze ciepłe. Pyszne! troszkę musiałam zmodyfikować, gdyż zostało mi tylko pół szkl.płatków, bo na śniadanie była owsianka :) Brakującą częsć uzupełnił sezam i siemię lniane. pyszne i bez wyrzutów sumienia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. :)) dziękuje za tego bloga ,ratuje mnie na codzień:)

    OdpowiedzUsuń

Aby dodać komentarz nie trzeba posiadać żadnego konta, najprościej wybrać opcję Anonimowy i podpisać się pod komentarzem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...