poniedziałek, 30 stycznia 2012

Frytki marchewkowe na ostro

Frytki marchewkowe? Czemu nie! Pieczone w piekarniku więc mniej kaloryczne, doprawione ostrymi przyprawami i podane z sosem Tzatzyki. Polecam!



Frytki marchewkowe na ostro

Składniki na 2 porcje:

4 duże marchewki
przyprawy: sól, curry, pieprz cayenne
2 łyżki oliwy

Wykonanie:
Marchewki obieramy, kroimy w słupki (jak ziemniaki na frytki). Mieszamy je z oliwą i przyprawami. Blaszkę do pieczenia wykładamy pergaminem, smarujemy oliwą. Wykładamy marchew i wstawiamy do nagrzanego do 200 stopni piekarnika. Pieczemy około 20-30 minut.



6 komentarzy:

  1. wow, marchewkowe frytki? pierwsze słyszę i na pewno wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  2. cos dla mnie! super przepis....ostatnio cos czesto korzystam z marchwi w mojej kuchni,ciasto marchwiowe uwielbiam to na pewno mi przypadna te fryteczki...POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł! Sama bym na to nie wpadła:)
    na pewno wypróbuje:)
    ze swojej strony zachęcam do wypróbowania mojego przepisu na tzatziki, jest fenomenalny!
    http://alovelycooking.blogspot.com/2012/01/tzatziki-ze-sfinksa.html
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. O tak! Ja takie "zapałki" lubię robić z marchewki i pietruszki. Obficie posypuję je suszonymi ziołami. Są przepyszne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nigdy tego nie jadłem - najwyższy czas to zmienić ;) Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba podwędzę ten przepisik :) Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń

Aby dodać komentarz nie trzeba posiadać żadnego konta, najprościej wybrać opcję Anonimowy i podpisać się pod komentarzem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...