poniedziałek, 8 sierpnia 2011

Naleśniki z farszem brokułowo-serowym

Dla miłośników naleśników propozycja nie od odrzucenia: naleśniki z farszem brokułowo - serowym, ciekawe połączenie warte wypróbowania.



Naleśniki z farszem brokułowo-serowym

Składniki: 

Na naleśniki:
1 szklanka mąki 
200ml mleka
200ml wody mineralnej gazowanej
1 jajko
2 łyżki oliwy z oliwek
przyprawy: sól

Na nadzienie:
1 mały brokuł
200g serka topionego kremowego

Wykonanie:
Naleśniki: składniki na naleśniki miksujemy. Smażymy na suchej patelni.
Farsz:  brokuła gotujemy w lekko osolonej wodzie do miękkości, odcedzamy i rozgniatamy widelcem razem z serkiem topionym.
Farszem smarujemy naleśniki, zwijamy w rulony. Zwinięte naleśniki można pokroić w 4-5cm kawałki i w każdy kawałek wbić wykałaczkę. 



5 komentarzy:

  1. fajnie te nalesniczki....cos innego niz te tradycyjne,ja znam podobny przepis,do farszu uzywam serek topiony najlepiej ze szczypiorkiem,gotowane jajka pokrojone w kosteczke,i uprzednio podsmazony szpinak na czosnku,rowniez bardzo smaczne....POLECAM!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Szpinak z jajkiem bardzo się lubią, więc na pewno też taki farsz jest smaczny. Niestety ja mam lekki awers do szpinaku, był on głównym składnikiem mojej diety, którą stosowałam dawno temu i do dziś źle mi się kojarzy :(

    OdpowiedzUsuń
  3. To jest danie na zimno?

    OdpowiedzUsuń
  4. Danie na zimno, aczkolwiek na ciepło też można podawać.

    OdpowiedzUsuń

Aby dodać komentarz nie trzeba posiadać żadnego konta, najprościej wybrać opcję Anonimowy i podpisać się pod komentarzem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...