sobota, 14 stycznia 2012

Ryba w piwnej panierce

Znudziła Wam się standardowa panierka?? Mam propozycję: panierka z piwa! Tak samo szybko, tak samo prosto, a efekt zaskoczy!



Ryba w piwnej panierce

Składniki na 4 porcje:

0,5 kg białej ryby
przyprawy: sól, pieprz, sok z cytryny

Na panierkę:
150g mąki
220ml jasnego piwa
1 jajko
odrobina soli

Wykonanie:
Rybę osuszamy, oprószamy solą, pieprzem i skrapiamy sokiem z cytryny.
Ciasto na panierkę: białko oddzielamy od żółtka, ubijamy na sztywno ze szczyptą soli. Żółtko mieszamy z piwem, mąką i sól, aż powstanie gładkie, gęste ciasto. Dodajemy białko i lekko mieszamy.

Rybę panierujemy w mące a następnie w cieście z piwa i smażymy na głębokim oleju na złoty kolor. Podajemy natychmiast po usmażeniu. Smacznego!



6 komentarzy:

  1. Jaki smakowity, słoneczny posiłek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze się zastanawiałam, jak zrobić takie ciasto do ryby:) Pięknie wygląda. Mam ochotę na rybę i na piwo:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie wychodziła mi ryba w cieście, z tylu przepisów robiłam i klapa ;(...z tego przepisu sukces!;-) i jest bardzo pyszna ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda to super. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda bardzo aptyecznie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak zostawiam znak, że skorzystałem i wyszło super.
    Dzięki.

    OdpowiedzUsuń

Aby dodać komentarz nie trzeba posiadać żadnego konta, najprościej wybrać opcję Anonimowy i podpisać się pod komentarzem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...