poniedziałek, 16 grudnia 2013

Miodowe ciasteczka cynamonowe

Ciasteczka, które już możemy upiec na święta. Po upieczeniu są twarde, ale po kilku dniach miękną. Aromatyczne i bardzo smaczne. Polecam!
 

 
Miodowe ciasteczka cynamonowe
 
Składniki na około 30 ciasteczek:
 
60g miękkiego masła
115g miodu (lub golden syrupu)
2 łyżki brązowego cukru
1 łyżka drobnego cukru do wypieków lub cukru pudru
185g mąki pszennej
pół łyżeczki proszku do pieczenia
pół łyżeczki sody oczyszczonej
2-3 łyżeczki cynamonu
 
Wykonanie:
 
W małym rondelku roztapiamy masło, miód i cukier. Mieszamy dobrze i odstawiamy do przestudzenia.
Do miski przesiewamy mąkę, sodę, proszek do pieczenia i cynamon. Wlewamy przestudzoną masę i miksujemy, aż powstanie ciasto. Z masy odrywamy kawałki ciasta tej samej wielkości i formujemy kulki. Kulki układamy na natłuszczonej blaszce do pieczenia i rozpłaszczamy widelcem (ja użyłam szklanki, a wzorek robiłam potem). Ciasteczka pieczemy około 10 minut w 220 stopniach. Studzimy na kratce.
 
 

Źródło: ciasteczka.
 
Akcja: "Z cynamonem 2013"
 

Akcja: "Ciastka i ciasteczka"
 
 


5 komentarzy:

  1. uwielbiam cynamon, uwielbiam miód , więc te ciasteczka z pewnością przypadłyby mi do gustu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pycha :) Dziękuję za udział w akcji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piekac takie caisteczka czuc w powietrzu zapach swiat -cynamon mi sie kojarzy ze swietami

    OdpowiedzUsuń

Aby dodać komentarz nie trzeba posiadać żadnego konta, najprościej wybrać opcję Anonimowy i podpisać się pod komentarzem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...